Nicole Kidman: “Martesa me Tom Cruise? Fantastike”

“Jeta me Tom ka qenë një dekadë fantastike”. Kështu ka deklaruar Nicole Kidmnan në premierën e filmit të saj të fundit, “Paperboy”, pasi ka komentuar çështjen e divorcit mes Cruise e Katie Holmes.

Aktorja aktualisht është e martuar me Keith Urban por, siç e dimë të gjithë, ka qenë për një kohë të gjatë e martuar me ish-Top Gun. “U martova me Tom shumë shpejt dhe kur isha ende shumë e re, por nuk jam pishman për asgjë, sepse pata Bella dhe Connor, e martesa jonë për shumë kohë qene fantastike. Kur nuk funksiononte më, mu desh të gjeja vetveten duke luftuar me depresionin, por nuk kam asnjë merak.

Pas divorcit, disa herë kam menduar se isha tmerrësisht vetëm, por me Tom kaluam një dekadë fantastike. Personave që njoh, mund tu uroj vetëm më të mirën, sepse për mua është shumë e rëndësishme të jetosh në dashuri dhe paqe”, ka thënë Kidman.

4 tetor 2012 (gazeta-Shqip.com)

Ky zë u postua te I pakategorizuar. Faqeruani permalidhjen.

Lini një Përgjigje

